Szkolenie dla ekspedientek w firmie A.J. Motyl


Zaproszenie

Szanowni Państwo,

Firma A.J. Motyl organizuje jednodniowe szkolenie/warsztaty

SZKOLENIE DLA EKSPEDIENTEK

DLACZEGO WARTO?

Prawidłowo wyszkolona kadra przyczynia się do współtworzenia wizerunku i marki, dzięki czemu z biegiem czasu klient, robiąc zakupy, przestanie zwracać uwagę na cenę, a zacznie patrzeć na logo i jakość.

NA SKRÓTY:

  • Jak szybko zwiększyć obrót
  • Jak sprzedawać produkty marżowe
  • Jak obracać reklamacje klientów w zysk
  • Jak zbudować trwały rynek konsumentów
  • Pierwszy krok do zbudowania marki

Szkolenie przebiega w taki sposób, by w pełni przygotować sprzedawcę do jego roli i prawidłowej obsługi klienta.
Zawiera ono wszystkie etapy sprzedaży, począwszy od przywitania klienta, aż po zamknięcie sprzedaży i budowanie trwałej bazy klientów.
Ponadto do celów szkolenia należy przedstawienie elementów motywujących do pracy, a także pokazanie, jak budować markę lokalu.
Część szkolenia obejmuje warsztaty praktyczne, w których każdy z uczestników wciela się w rolę klienta oraz sprzedawcy, odgrywając losowo wybrane scenki dotyczące obsługi różnych typów klientów.

Miejsce szkolenia: A.J.MOTYL „CENTRUM PIEKARSKIE”, BYSTRZEJOWICE PIERWSZE 47A, 21-050 PIASKI

O SZCZEGÓŁY PYTAJ SWOJEGO OPIEKUNA HANDLOWEGO

LUB POD NUMEREM TELEFONU: 0 81 582 17 77, fax 0 81 582 10 61